miniginannesi9 Ates_ bende erken doğum olur diye korkumdan erken gitmek istiyorum, nolur nolmaz temkinli olmak gerek
Ates_ miniginannesi9 eğer uçakla gidecekseniz uçağa binmenin belli bir haftası vardı ama kaçıncı haftaydı tam hatırlayamıyorum. Eğer sizin 35. Haftanızda hala uzaktan eğitim devam ederse İstanbul’dan da belki 37. Haftaya kadar çalışırsınız. Tabi önce okulun müdürüyle konuşup belki size bu konuda yardımcı olabilir
Ates_ miniginannesi9 Bu arada doğum iznini sisteme okulun müdürü işliyor. Milli eğitim bu işe karışmıyor. Eğer senin girdiğin sınıfı yüz yüze okula çağırmazlarsa bence uzaktan da olabilir
miniginannesi9 Ates_ 36. Haftaya kadar ucağa binilebiliyor. Ke di özel arabanızla da gidebiliriz de uzun yolculuk yapmak hamilelere önerilmiyor, forumda da bu haftalarda uzun yolculuk yapanlar sıkıntı çekmişti diye araçla gitmekten korkuyorum.
miniginannesi9 Ates_ hiç sanmıyorum idarecimin buna izin vereceğini, kendilerine gelince iki hafta izin veriyolarda bize gelince hocam sıkıntı olur diyolar hemen.
Ates_ miniginannesi9 genelde öyle oluyor maalesef😔ben köy okulundayım bizde problem olmaz büyük ihtimal. Ne kadar ayarlanabilirse idarecimiz ayarlamaya çalışır.
miniginannesi9 Ates_ bende köy okundayim, ortaokulda yüz, inanın normalde bile öğrencilerimiz Mayıs ortasından sonra gelmezler okula, şimdi uzaktan eğitime devam etsek bile sırf bı gün imza için beni çağırırlar.