Rosea Benim gibi çalışan hamişler var mıı her şeye dikkat ediyorum ama ister istemez elin işi bir şeyleri yapmak zorundasınn ☹️ Doğumdan sonra nasıl yapmayı planlıyorsunuz..
Berna4161 Rosea ilk kızımda çalıştım doğuma kadar. Kızım 1 yaşına geldiğinde tekrar çalışmaya başladım. 2 senedir çalışıyordum hamile kalınca eşimde çıkardı beni işten pandemiden dolayı şimdi doğumdan 6 ay sonra tekrar başlamayı düşünüyorum.
miniginannesi9 Rosea ağır bir işte mı çalışıyorsunuz? Masa başı bı işte calisiyorsaniz, 32 ye kadar rahat çalışırsınız.
Bsrtncsoy Rosea merhaba iyi günler.Bende şuan 7 haftalık hamileyim.Hastanede covid biriminde çalışıyorum.Ne yapicam neler olucak hiç bilmiyorum.Cok tedirginim.
iremgun Rosea yani çalışıyorum işteyken vakit dha iyi geçiyor tabi dikkat ediyorum nasipse doğumdan sonra da iznimi kullanıp devam edeceğim çalışmaya.
Mrs-Turkk Son anıma kadar çalışııp sonra 4 ay doğum iznii vee ¾ ayda ücretsiz alıp daha sonra tekrar çalışmak istiyorum bakalım☺️
Bilgevgi Ben de pandemiden dolayı hamilegim boyunca evden çalıştım. Pandeminin olumlu tarafı oldu bu açıdan benim için. Kimse beni hamile görmedi bile. Çoğu insan hala bilmiyor🤭. Suan 32 bitti 5 hafta daha calismayi dusunuyorum kismetse. Sonrasi da simdilik ucretsiz planlamiyorum ama bebiş karar verecek tabii.
nergiz__ 32 haftada çalışabilir aldım 37 ye kadar çalışıcam nasipse masa başı işim ama yoğun geçiyo sürekli oturmak da bacak ağrısı yapıyor
Ates_ Pandemiden dolayı 24. Haftada idari izne çıktım ama bu hafta geri dönüyorum 32′den 37′ye kadar çalışacağım. Zaten okullar şu an uzaktan eğitim. Benim bebişim temmuz başı gibi doğacak yani tüm doğum iznim neredeyse yaz tatiline gidecek🥺 seneye artık ücretsiz izne çıkıp haziran ayında göreve geri dönerim🤗
miniginannesi9 Ates_ merhaba öğretmeniniz sanırım.ben de öğretmenim. Ben de 32. Haftada çalışabilir raporu alıp, 35. Haftada izne ayrılmayı düşünüyorum. Çalışabilir raporu alınca ille 37 e kadar çalışmak zorunda miyiz
Ates_ miniginannesi9 İlla 37. Haftaya kadar çalışmak zorunda değiliz, en fazla 37. Haftaya kadar çalışabiliyoruz. Ben doğumdan sonra iznimi daha da uzatabilmek adına 37′ye kadar çalışacağım😇
Ates_ miniginannesi9 Bu arada eğer erken doğum gibi bir riskiniz yoksa doktor 32. Haftada ancak o şekilde verebiliyor çalışabilir raporunu.
miniginannesi9 Ates_ şuan için erken doğum riskim yok, Önümüzdeki salı günü kontrolüm var 32.+2 oluyoruz. Doğu’da görev yaptığım için İstanbul’a ailemin yanında doğum yapmaya gitmem lazım, o yüzden 35 de ayrılmayı planlıyorum.
Ates_ miniginannesi9 Benim de perşembe günü tam 32. Hafta oluyor. Ben de Ağrı’da görev yapıyorum doğum için Aydın’a gideceğim. 37. Haftaya kadar çalışarak risk alıyorum ama bakalım kendi arabamızla gideceğiz. İnşallah erken filan gelmez😇
ebruzb Rosea homeoffice çalışıyorum inşallah son anıma kadar çalışmak istiyorum iznimi bebişten sonra kullanmak istiyorum ama masa başında olduğum için son aylarda o kadar uzun oturabilir miyim hiç bir fikrim yok hayırlısı 😂
Papatya-34 Rosea 37. Haftaya kadar çalışmak hedefim sonra 4 ay ücretli 6 ay ücretsiz süt izni yıllık izinler derken 1 yaşını bulucam 🤣
miniginannesi9 Ates_ bende erken doğum olur diye korkumdan erken gitmek istiyorum, nolur nolmaz temkinli olmak gerek