Deniz-Demirin-Annesi ben 2 li 3 lu vs yaptirmadim, direk fetal dna testi yaptim, cunku cok fazla yanilmalar oluyo insani strese sokabiliyo doktorlar ben onun stresini dahi yasamak istemedim riske atmadim. Cinsiyetide kesin olarak ogreniyosun. Biraz pahali ama bebegim ve psikolojim icin deger ♡