Kupecicegi_38 içinizi ferah tutun, zayıf doğan bebekler çabuk toparlıyolar kendilerini. İlk kızımda 38+5 te 2840 gr doğmuştu benim 10 gün içinde yanaklar sallanmaya başlamıştı kilodan 😂sıkıntı etmiyorum o yüzden ben, canları içinde olsun kilo önemli değil.