37+2 de bende elle muayene oldum. Çatımın üst kısmının dar olduğunu 1 cm açıklığım olduğunu söyledi yarın sabah gel suni sancıyla akşama kadar bekliyelim gelmezse sezeryana alırız dedi doktorum ben de normal istiyorum diye kabul etmedim şuan 38+4 haftaya girdim ne bir belirtim nede açıklığımda birşey oldu kızımın gelmesini bekliyorum 😄