Kızlar 27 haftalık hamileyim kontrol de doktor bebek de az direnç vaf dedi kan akışında . Bende genetik pıhtılaşma sorunu var. Kan sulandırıcı kullanıyorum tek çözümü kan sulandırıcı onu zaten kullanıyorsun dedi. Sıkı takipleyecez 3 hafta sonraya kontrol verdi. Bilgisi olan vaf mı çok korkuyorum 😕🥲🥲🥲