34Kubra Bana da düşük riski için vermişti . Kanama alanım vardı. Yalnız bu ilacın yan etkilerini okuduktan sonra beni çok tedirgin etti. Yan etkilerini mutlaka okuyun derim. Son çareniz ise kullanın.
Loresima00 Ben iki ay kullandım canım doktorum hem adeti düzenlemek hemde yumurtlamana iyi gelecek daha kolay hamile kalaman için veriyorum demişti ki öyle oldu iki ay kullandım adetim düzene girfi bi ay sonra gebe olduğumu öğrendim daha yeni