Mucizemm0101 merhaba,foruma yeni katıldım ve açtığınız başlık ilk dikkatimi çeken şey oldu.Maalesef aynı durum bende de var.Eşim çok anlayışlıdır fakat ailesi herşeyde karışıyor.Geçen gün abisi aramış normal mi sezeryan mi doğuracak demiş:)Şaka gibi:)Hayır anlamıyorum insanlardaki bı hadsizlik nedir.Ki ben daha eşimle nasıl olsun diye bile konuşmamışım. Bazen eş iyi olsa bile çevre çok art niyetli ve hadsiz olabiliyor. Sizin eşiniz de benimki gibi çabuk etkilenmiş olabilir. Stres yapmayın, sizin bedeniniz sizin kararınız❤️