Merhaba arkadaşlar 12 haftalık hamileyim eşim şimdiden başladı neden sezeryan istiyorsun normal istemiyorsun en güzeli normal diye. Hem korku var hem küçüklükten kalma nefes darlığım var kalp kapakçığında ufak sarkma var ama herşeyi geçtim korkuyorum. Sanki kendisi doğurcak, Azarlıyor. Bide zorunda kalmadıkça sezeryan yasakmış diyor. Öyle birşey yok dedim özelde. Sizinde eşiniz nasıl doğurcağınıza karışıyor mu.?