Firdevsgulden Hamilesin ve yavaşlayan bir metabolizman vs var. Bende çok kilo aldım ve moralini hiç bozma öyle 8 kilo falan değil bu arada 22 kilo aldım. Moralini bozmak yerine kuzum bebeğinin sağlıklı olduğunu düşün ve motive ol ❣️ Zaten doğumdan sonra hertürlü gider o kilo 🥰 bebeğin gelişiminde sıkıntı yoksa kilo almışsın diyenleri duyma bile. Ayrıca bende öyle tabak tabak yemek yiyen biri değilim hatta bazen sofrada herkesten önce kalkıyorum. Ama neyse şükür son haftalarındayız ve bir sıkıntımız olmadı ❤️