NOG geçmiş olsun canım hiiç korkma ve hiiiç canını sıkma. Uyutuyolar çıkınca da adet ağrısı gibi zaten ağrı kesicide yapınca geçiyo oda. Bende düşük yaptım 7 haftalıktı. Ağlaya ağlaya yatmıştım o masaya biraz üzücü ama sonra hayırlısı buymuş dedim kabullendim ve şükür ki hemen peşine rabbim birtane daha nasip etti. Galiba akışına bırakmak lazımmış rabbim hayırlısını nasip ediyo zaten