Leylanurilhan2609 annelinkoo olur inşallah ya ne diyelim mecubur sabırlı olucaz yolun sonunda çok tatlişş bişeyle karşılaşıcaz🙈🤗🤭
Betulnuri ESYal canım nişan olduğunu nerden anladın? Herkes anlaşılıyor diyor ama ben bilemem diye korkuyorum bende 38 deyim ve sancıların ne zaman başladı bende hiç yok şimdi normal mi acaba
Bmom ESYal benim geçen hafta nişanım geldi geçen haftadan beri ara ara kahverengi lekelenmem oluyor dun 3 cm açıklığım vardi ama sancılarım düzensiz 39+0 haftalığım bekliyoruz 🤷🏼♀️