Merhaba hanımlar gece ara ara sancı giriyordu sonra tuvalete girdim lekelenme oldugunu fark ettim ve tuvalettimi yapmadan önce bir sildim ve çok katı jel gibi sıvı geldi direk hastaneye gittik ve doğum başlamış çatıma baktı ve 1 bucuk santim acılma var dedi. Normal olucak bu arada inşallah.
Bana evin yakınsa korkmazsan eve yolluyum korkarsan yatış yapalım dedi bende eve geldim sancıların artmasını bekliyoruz ☺️