Merhabalar benimde 18+2 bugün 07 haziranda detaylı ultrason için randevum var. Bebeğimin beyninde kist çıktı doktorumda pek endişe etmemem gerektiğini 32. Haftalarda kaybolduğunu fakat araştırmak gerekiyor dedi bende merakla 07 Haziran ı bekliyorum hepsi sağlıkla doğsun inşallah. İkiz kızlarımdan sonra Allah nasip ederse birde oğlum olacak🥰