N-h-e123 Ysmnysfkn 25′inde detaylı ultrasona gireceğim inşallah güzel haberler alırız 💕 2 düştüğüm var bazen çok karamsar olabiliyorum 🥲
AhahHbzhz Ysmnysfkn benimde 2. Gebeligim rahat geciyo ama çabuk yoruluyorum iğneler vuruluyorum kan pıhtılaşması icin biseyler hissediyorum ama bebekmi bilemedim 1 haftadır hissediyorum 🙂
Canerkan1 Ysmnysfkn 18+4 ikinci benimde ara ara pır pıt kalp atışı gibi inşallah artık tam hissederim
Ysmnysfkn N-h-e123 maşallah benim de prenses geliyor Allah’ın izniyle ilki oğlan 🥰 ama benim biraz zor geçiyor tansiyon bi çıkıyor bi düşüyor
talhanin_annesi N-h-e123 Allah’ın izniyle öyle birşey olmaz üzmeyin kendinizi bebeklerimiz herşeyi bizimle beraber hissediyor 😊
Dry34 N-h-e123 merhaba detaylı için 18. Hafta uygun mu acaba . Ben 21-22 gibi biliyorumda o haftamı bekliyordum açıkçası
N-h-e123 talhanin_annesi orası öyle ama düşünmeden de edemiyor insan . Eşim benden daha rahat mesela . Annelik duygusu heralde 🥲
zeynepemiromer Ysmnysfkn benimde tam 18 bugün ilk gebeligim henüz hiç bir his yok yani keşke hemen hissetsek bebisimizi tekmelerini falan 🤗🤗
Ysmnysfkn zeynepemiromer ilk gebelikte biraz geç hissedileceği söyleniyor ama benim ikinci hala tam hissetmiyorum
Ysmnysfkn N-h-e123 evet sabah kalkıyorum dinliyorum falan yok gün içinde uzandığımda sanki damar atar gibi kasığımda bazen hissediyorum ama bebek mi emin değilim
zeynepemiromer Ysmnysfkn evet ilk te geçmiş gerçi sizin ikinciyse ve daha hissetmedyseniz bizlerin hissetmesine daha çok var 😊