Annemle babamın da 9 yıl sebepsiz çocukları olmamış ve annem bi Ramazan gecesi ettiği dua sonrası hamile kaldığını söyler. Dua edin çok çok hiç bırakmayın. Ben 3 yıllık evliyim hamileyim şükür bende dua ile hamile kaldım bir hoca hanım söyledi bana. 40 gün boyunca hergün 1 Yasin’i Şerif 1 Muhammed süresi okudum ve hiç adet olmadan hamile kaldım. Rabbim sizede tez zamanda nasip etsin.
Şuan bebeğimde bazı sıkıntılar var onuda Allah’a emanet ettim dua ederek bekliyorum Rabbim bize de sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. 🌸🌸🌹💐