Semashbl umyahsen bende şaşırdım şimdi bizim doktor da ilaç verdi ama olursa sakın telaş yapmayın artık olabilir 37 ye girdiği için çok erken olmadığını olabileceğini söyledi evet her doktorun fikri farklı demek 🤷
Mom726272 Mzgnormann yaa çok sevindim gözün aydın 🥰 hemen yazdığına göre iyisin inşallah bebeğin nasıl kuzum 🌼
Mzgnormann Mom726272 Allah razı olsun He ya hemen kalktım yürüdüm hiç zorlanmadım dikiş yerim ağrıyo şuan okadar🤲 Çok güzeldi bebekte iyi Allah’a şükür
Mzgnormann Minerva26 ahahahha hayır ya çok güzeldi sadece şuan ağrım var okadar bebekte iyi allaha şükür🥰🤲
Ftmagull Mzgnormann sezeryan mi normal doğum mu benim de ilk hamileliğim son haftalardayım tedirginim biraz korkuyorum sezeryandan
Mzgnormann Ftmagull ben normal doğumdan korktuğun için sezeryan istedim ve ilk gebeliğim çok güzeldi öyle diyim sana ameliyattan sonra yürüsen bol su içsen hiç bişeyin kalmıyo