Buse_oruc Canım çok kola çekiyor bir bardak içtim ama sonra pişman oldum sizler hiç içtiniz mi yada ne kadar içiyorsunuz
Oznurakts Buse_oruc Ben bir bardak fanta içtim, meyveli soda içtim bir kere o kadar. Yaz ortasında bidaha içerim yeter 😅
Buse_oruc BaharBA bende 2 gündür içiyorum normalde bile içmezdim yıllar oldu ama soğuk soğuk canım istiyor
Ays0 1 yudum içtim şimdiye kadar ama ben normalde de içen biri değildim anca dışarıdan yemek söyleyince canım isterdi onu da ayranla frenliyorum
Nry0682 Buse_oruc evet 5 ayda iki kere içtim.kaan kocatepenin bukonuyla alakalı videosu var.Onu izlemenizi öneririm.pişmanlık duymayın.Abartmadıktan sonra bişey olmuyo şükür.
VeraVrea Nadiren eşim almıssa yemekte içiyorsa bir yudum alıyorum. Bir sey olmaz bu kadardan ama bir bardak içmek filan yapmayın içeriğinde değisik seyler var cok doğal değil
Sevi36610 Buse_oruc ben hamileliğimin ilk aylarında Fanta aşerdim şuan 34.haftamdayım fanta dışında birşeye aşermedim😂 bazen içine su kattım içtim bazen öle içtim valla dayanamadım😂ya ş gebelikten önce de hi asitli içecek tüketmezdim🤣
aslihanerogl Buse_oruc kilo da içiyom cips de yiyom eskiden herkes her bulduğunu yiyormuş walla nasıl da sağlam çocuk doğurmuşlar hiç bir şeyden kendimi hiç kısmadım ilk gebeligjm olmasına rağmen 30+1 haftalik hamileyim çocuğumun kilosu da çok iyi sağlığı da çok şükür
zeynepemiromer aslihanerogl aynı düşüncelerimiz vallahi hep öyle diyorum eskiden annelerimiz bile yani dikkat mi etmişler ne varsa onu yemişler sanki şimdi ki gibi bolluk mu vardı Rabbim koruyor meleklerimizi gerçekten ondan bundan değil yani
uraluygar Buse_oruc oglum 3 yasinda onda hamileligimde de her gun ictim , simdi 33 haftalik hamileyim bunda da hergun 1 teneke iciyorum😂 doktorumda biliyor tek bagimliligim bu vazgecemiyorum bi sikintisinida ne kendimde ne bebegimde gormedim
Mom070 Buse_oruc hayır zararını bile bile içmedim içmem de içmesem ölmem dedim😬😊 sodayla falan bastırdım canım cok istediğibde
Omerhatice Buse_oruc 33 haftaligim bu haftaya kadar toplasam 5 tam bardak icmemisimdir. Ama 10 gündür bir canim çekiyor böyle buz gibi alıp içiyorum. Oğlumda çok daha fazla içerdim 😁
AycanAycan19 Buse_oruc cok severim korkarakda olsa sofraya falan geldikce içerim bebegin kilosu falan da güzel. Devam yani icmeye 🤩