Kivircikk Kizlar ben üst üste kaç haftadır rüyamda erkek bebek görüyorum dün gece gene rüya gördüm iki farklı doktordan cinsiyeti erkek çıkıyor 9+1 günlük hamileyim sizde oldumu rüyada gorupte gerçekten çocuğun cinsiyeti erkek olması???
umyahsen Kivircikk ben bir kere erkek kıyafeti alıyordum takımlı i. festival gibi bir yerden. Somra erkek dediler 18.haftada %70kız dediler detaylıda kız nasip olursa inşaAllah kızım olucak 🙏🙏🙏
Serpilbb Kivircikk ben 2 kere görmüştüm ilki daha 7 8 haftalıkkendi bi kız bebek emziriyordum 21. Haftada kız olduğu kesinleşti benim doğru çıktı ama genelde çevremde hep tersi çıkıyor
Kivircikk Omerraysemm çok merak etim kaç haftadır görüyordum çünkü dünde rüyamda normal kontrole gidiyorum doktor yanlışlıkla ağzından kaçırıyor bende biraz kızıyorum supriz yapicaktim hemen ogrenmiyecektim diyorum bı uyandım sanki gerçektende anı yaşamışım gibime geldi 🤣 ve kaç haftada gösterdi kızınız kendini cnm 🤲🙏🙏
Fatmaliakburak26 Glsn58 bende kontrole gıtmeden erkek bebek gordum ama kndını gostermedı gıttımde sonra bı kerede kız bebek gordum esımde kız bebek gormus rüyasında ama daha bılmıyoruz cınsıyetı bız
Sansyoncam Ben. Hep kız gördüm hatta evre evre resmen birgün yeni doğmuştu bir gün aylık gibiydi en son da 6/7 yaşlarda anneme gidiyoruz rüyamda merdivende bana anne diyor kız cocuguydu🌸☺️ Ama doktorda tahmin olarak erkek diyor ve nedense herkes erkek diyor 🙄
Kivircikk Sansyoncam bende 9 haftalık hamileyim ilk haftalar erik canım istedi herkes tuturdu kız olucak kız olucak diye ama ben pek nedense yemeklere baglamiyorum cinsiyeti 🙏 sağlıklı olsunda rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🤰🏻🙏🔐
Kivircikk Mavi34 bakalım oncelik sağlıklı olması ama haftalarca görünce çok merak etim bende rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🤰🏻🙏
Sansyoncam Kivircikk amin inşallah cümlemize nasip etsin sağlıkla kucağımıza almayı🤗🤲 ama şunu söylemek isterim ben hep tuzlu ekşi falan yerim canım pek tatlı istemez hamile olmadan öncede öyleydim şuan durum nedir bilmiyorum cinsiyet erkek diyolr 11+6 2li teste gittiğimde tahminiydi ama tatlı yemiyorum ekşi yiyorum o biraZda bilinen efsane ya yengemin erkek oda benım gibi tatlı yemez
Kivircikk Sansyoncam ewet bende ilk hamile olduğum günden beri hiç bı sekildde tatlı abur cubur hiç birşey yiyemiyorum görünce bile bı tuhaf oluyorum zaten şuan yemek dahi yiyemedigim için sadece erik arada çilek ve çoğunlukla kıraker yiyorum tuzlu migdemi tutsun diye🤣🤣🙏
Mucizemm0101 Sansyoncam bende hep ekşi istiyorum tatlıdan soğudum kızın olcak diyorlar birde kalçam genişledi diye. Herkes birşey diyor işte
Mucizemm0101 Sansyoncam bende hep ekşi istiyorum tatlıdan soğudum kızın olcak diyorlar birde kalçam genişledi diye. Herkes birşey diyor işte
Kivircikk Serpilbb bakalım bizim bebiismizin cinsiyeti ne olucak öncelik sağlıklı olması tabikide rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🤰🏻🙏
miniktirtilim_ Kivircikk ben de cinsiyeti öğrenene kadar 2-3 kez hep erkek olarak gördüm. Eşim de öğrenmeden önceki gece erkek görmüştü ilk kez. Sonuç; erkek☺️
Kivircikk miniktirtilim_ yaa ne güzel bizimkide bizi şaşırtmasa erkek göre göre otomatikmen belirledim cinsiyeti ben 🤣🙏
Sansyoncam Kivircikk bende aynı şekilde🤣 hayırlısıyla kız evladım olsun isterim bende ama kısmet nasip görücez işte 🙈🤲🤲