Aslanannesiayse en son gittiğimde 34+4haftaliktim o zaman sordum sezaryen için 38den sonra alıyorum 37de çatı muayenesi demişti bı yandan zorlandigim için acaba sezaryen dusunsemmi diye düşünüyorum bı yandan da kendi gelsin istiyorum çok arada kaldım. Bebeğin durumuna bu muayeneye göre karar verme düşüncem var. Sizde neden risk var şişlik ödem oldu mu ? Bebek nasil kilosu gelişimi