Didi6 aysnozkn2 Dora da olabilir. Hem Dorukla aynı anlamda 🌸 Derin ismini beğenmiyorum. Sıfat gibi geliyor. Doğa güzel ama 🌸
Caglarmm Bahar2541 bu ismi bende çok istiyodum kendi adım da melisa bana uyucaktı eşim araştırdı yabancı isim olduğu için istemiyo😔
Likapaa Caglarmm evet Elisa ismi cennet kapısında bekleyen melek demekmiş ama daha çok hristiyanlarda kullanıldığı için önerilmeyen bir isimmiş dini açıdan 🤷🏻♀️
Dareyn aysnozkn2 Doruk deyince aklıma Asiye geliyor Allah affetsin 🙊😄 Kardeşlerim dizisini izleyince 🤦♀️
Kbraogzzz aysnozkn2 Merhaba canım bende 18 haftalık hamileyim kızım olcak inşallah ismini Doğa koyucaz Allah nasip ederse bemce Doğa ismi çok güzel eşimin yiğeninin adıda Doruk hem uyumlu olurlar diyede Doğa ismini beğenip karar kıldık 🌸😊
aysnozkn2 Kbraogzzz sağlıkla kucağınıza alın inşallah sizde ne güzel karar vermişsiniz doğa çok güzel ama ğ den dolayı zor olur mu diye kararsızım
Nurunannesiii12 Linaasel her isme yakışmıyor ki lina hemen yaoistiriyorlar ismimin yanina doga tek basina cok guzel
Kbraogzzz aysnozkn2 Yok canım neden Ğ harfi sıkıntı olsunki öyle düşünmedim hiç bi çok kişinin isminde var