aysnozkn2 Kızlar herkese merhaba 2. Gebeliğim oğlumun adı doruk, allah kısmet ederse kızım olacak ama isim konusunda anlaşamıyoruz eşimle eşim doğa diyor ben derin kız ismi seçenekleri konusunda yardımcı olursanız sevinirim 🤗
Nurunannesiii12 Linaasel her isme yakışmıyor ki lina hemen yaoistiriyorlar ismimin yanina doga tek basina cok guzel
Caglarmm Bahar2541 bu ismi bende çok istiyodum kendi adım da melisa bana uyucaktı eşim araştırdı yabancı isim olduğu için istemiyo😔
Ayse2011 aysnozkn2 d ile devam edicekseniz deniz,derin,duru,defne çok güzel isimler. Tabi doğa ismide aşırı hoş. Karar vermek en zoru inş kolaylıkla karar verebilirsin ☺️
Sena_35 aysnozkn2 derin isimide doğa isminde çok hoşmuş 👍 uyumlu olsun kardeşiyle diyosaniz doğa olsun