ozlemkrts Bende 32.hafta 2 aylık rapor alınıp daha sonra doğum yaptığımızda 2 aylık daha rapor veriyorlar diye duydum toplamda 4 aylık rapor oluyo ama 2aylık 2aylık şeklinde veriyorlarmış
Gis dyg1606 izine ayrildiginiz an dogum parasiniz icin hak kazaniyorsunuz. Raporlu oldugunuz tarihlerde is yeri cikisinizi yapamiyor. Izin sureniz bittikten sonra cikisi yapin