Glsn1 Hamiş anneler 30 haftalık hamileyim ilk zamanlar 2 ay felan bulantıdan bıraktım ama sonra tekrar başladım bırakamıyorum kullananlar var mı sorun yaşayanlar yada 😕
depsizoo Glsn1 ben onu saçma buluyorum birisine zararı oldu diye başkasınada olacak değil veya ona zararı olmadı diye başkasınada olmıcak değil bırakamayan birisi olarak söylüyorum
Deletedmom23234 Glsn1 İnanır mısın bende tiksindiğim için bıraktım şuan 24 haftalik hamileyim canım o kadar istiyor ki 😣 ama daha önce de iki kaybim var çok korkuyorum az kaldı Doğuma diyerek kendimi avutuyorum🥺
birprensesvebirprensannesi Glsn1 Yani kullanan olsa ve onda bir sorun olmasa sizde de olmayacak diye bir kaide yokki bana bu soru saçma geliyor canım açıkçası sigara içen varmı nasıl bıraktınız ne yaptınız diye sorsanız tamam da sorun yaşayan var mı yok mu diye sormak bilemedim 🤷
gulin-35 Glsn1 bırakamadım hıc tıksınmedımde ılk oglumda da bırakamamıstım sukur bıseyı yok ama olmıcak dıye de bısey yok umarım olmaz
annesininmelegi41 Deletedmom23234 benimde iki kaybım var kan pıhtılaşması yapar diye sigarayı bıraktım öğrendiğim zaman, Türk kahvesini bile haftada bir içiyorum iğne vurulduğum halde ya birşey olursa diye.
Guzelanne01 Bende bırakamıyorum istesem de olmuyor daha çok istiyor CANIM allahım korusun Meleklerimizi yarabbim hangi anne ister çocuğuna zarar vermek denedim olmuyor çıldırıyorum Zaten benim hamilelik zor yani sinir anlama zor duyma vs sorunları oluyor içmedim mi daha çok oluyor
Aseless 13 haftalık hamileyim bugün doktora gittim günde 2,3 taneye düşürdüğüm halde demedigini bırakmadı neredeyse ağlayarak çıkacaktım cinsiyet tahmini yapar mısınız dedim ben sigara içen gebelere bırak cinsiyet tahmini yapmayı bakmıyorum bile dedi şimdi sen sigara içiyosun ya bebeğinin kalbi çat diye duruverir görürsün o zaman dedi bı dövmedigi kaldı sinirlerim tamamen alt üst eve gelip stresten yine sigara içtim ama bırakmayı düşünüyorum inşallah Allah yardımcımız olsun
Deletedmom23234 Aseless İnşallah bırakabilirsiniz fakat doktorun söylediği şey ne öyle ya hamile bir kadına böyle söylenir mi hiç 👀
sevvaldd Aseless doktorunuzun tepkisi ne kadar da yanlış. Benim doktorum uyardı evet ama plesanta dediğimiz şey bebeğe giden zararlı maddeleri tutuyor stres olacağına günde bitane içersin dedi. Öyle hak tanıdım kendime uyumadan önce bitane içip uyuyorum. Hep birakcam dedim ama yapamadım inşallah bebeklerimize sağlıkla kucağımıza alırız. Çokta vicdan azabı çekiyorum 😔
Seymagulcay90 Aseless Ne biçim doktormuş öyle gebe birini böyle korkutup psikolojik sıkıntıya sokmak zararlı değilmiymiş
Sehnur Aseless o ne biçim doktor ya benim doktorum ben günde bi paket içiyorum dediğimde güzel güzel konuştu her içtiğin dal o yarım at en azından yarıya düşürürsün yavaş yavaş dedi öylede oldu şimdi günde iki dal anca içiyorum o da kendim yakmıyorum eşimden içiyorum üç dört fırt
elanurrerarslann-44 Bende bırakamıyorum azalttım ama çok vicdan azabı çekiyorum ya 8+5 günlük gebeliğim inşallah bırakabilirim 😏
Dilan33 Glsn1 bunu elimde sigarayla yaziyor olmam🙄 olmuyor arkadas icerken ögürsem bile bittigi gibi yine canim istiyor.
Nur3446 Kimsenin kimseyi yargılamaya haddi yok hele hele anneligini yargılamaya hiç hakkı yok … bu postun altına gelipte saçma sapan şeyler yazmayın… bir tek sigara zarar vermiyor onunla eş değer bir çok şeyler var zarar veren sigara içmeyen bayanlar gelipte ahkam kesmeyin herkes anne karnında dört dörtlük mu bakıyor sanki alakası yok saçma sapan yiyecekler tüketiyoruz abur cubur gibi çocuğu anne karnında obezite yapan ağlıyoruz sinirleniyoruz çocuğun sinir sistemleri bozuluyor vs bir çok zarar vermiş oluyoruz… o yüzden lütfen negatif yorumlar yapmayalım hepimizin bebeği sağlıklı sıhhatli dünyaya gelir inşallah Allaha emanet hepside …
ilkgozagrimhavinim Nur3446 evet sigara normalde zararlı, hamilelikte ekstra zararlı olabilir. Ama hayatında hiç sigara içmemiş, ne demek olduğunu bilmeyenler, sigara için linçlerken birilerini kendileri sosis sucuk salam kola cips vs tüketiyolar ya..
SenaHifa Gebelikten önce içiyordum hamile kalınca zar zor bıraktım cidden çok zordu 😒 şuan 21. Haftadayım canım nasıl istiyor anlatamam rüyalarımda içiyorum ha gayret yarıladın yolu sonra içersin diye diye teselli ediyorum kendimi bırakamayanlara da bişey diyemiyorum. Benim eşim içmiyordu biraz onun sayesinde bıraktım hele bi de evde başka içen varsa çok çok daha zor. Hiç sigara içmemiş ya da iradesi kuvvetli olana kolay geliyor ama kimse evladına bu kötülüğü yapmak istemez ya da kimse bi çocuğu annesi kadar önemsemez ahkam kesmemek lazım büyük konuşmamak lazım. Bu mereti bırakmanın da kolay bi yolu yok ki tavsiye verelim. Ben bırakalı 4 ay oldu ama canım deli gibi istiyor. Allah yardımcın oldun meleğini de korusun canım azaltabildiğin kadar azalt bırakamadıkça kendini yeme en azından bi de stresten etkilenmesin.
Mom5444 SenaHifa beni anlatmışsınız rüyamda nasıl güzel sigara içiyorum gerçek gibi uyanınca tadı ağzımda sanki . Yaşlı dedem vardı hastalığından dolayı bırakmıştı sigarayı ama hep söylerdi rüyamda sigara içiyorum sürekli diye ona çok gülüyordum şimdi bende aynısı oldum 🥺 35+6 haftalığım eşime bazen diyorum 1 tane içsem sanki beni 3 ay idare eder gibime geliyor 🥺
Busramazan09 Valla bende ilk zamanlar paket almayı bıraktım ama son zamanlarda canım o kadar çok istiyor ki ( 17 haftalığım )sigara içmek bunu içmeyen anlayamaz gerçekten. Bir anne adayı olarak herşeyin en iyisini evlatlarımız için yapmaya çalışıyoruz en iyi elbiseyi en iyi yatağı herşeyin en iyisini almaya yapmaya çalışıyoruz. Ama bazen olmayınca da olmuyor. Rabbim inşallah bebeklerimizi korur diyoruz böyle diyince de linç yiyiyoruz ama gerçekten bırakmayı deneyen birçok anne adayı vardır şu sayfa da kimse evladına daha ciğerleri bile yeni gelişen bebeğine Zarar vermek istemez. Zaten hamilelik alınganlığı hepimizde varken böyle linçli yorumları okumak insanın psikolojisini daha da bozuyor kendi nezhimce. O yüzden yaşamayan bilemez diyip yaşamadan kimse yorum yapmasın bence. İçen içmeyene içmeyen de içene saygı duymalı içen anneler olarak kötü bir anne bence olmuyoruz yada siz içmeyen anneler olarak mükemmel bir anne olmuyorsunuz rabbim herkesin bebeğini korusun biz anne adayları da inşAllah elimizden geldikçe azar azar içeriz herkese karşı içenlere bilhassa dileğim budur tüm Anne ve anne adaylarına hayırlı geceler dilerim
Rabiatunaa Glsn1 canım benim bende ilk hamileliğimde ilk aylarda içmedim ama son iki ay nefis içte tutamadım irademi ve sütümü çok etkiledi yaramadı sütüm vardı ama bebeğim hiç kilo almadi kalitesini çok düşürüyor tadı kokusu rengi bile farklı olabiliyor kesinlikle bırakabilirsin şuan ikinci gebeligim ağzıma sürmedim inşallah da yapmiycam bu sefer herşey kafada bitiyor …