momof3 doktora gittim orda belirttiğim gibi eşim askeri personel nöbet de dedim ve ilçede yaşıyorum Eğirdir’de hastane burada yok Bir tane var O da pandemi Dolayısıyla sadece kovid-19 hastalarına bakıyor merkeze gitmem gerekiyordu sancım olduğu için haliyle arabada kullanamaz dım Önemli bir şey mi değil mi diye sordum bunları sormak için zaten Forum var kalp kıracak sözler kullanmak yerine tavsiye verip bir şeyler söylemeniz daha mantıklı forumda Sürekli görüyorum Buradaki hemen hemen kadınların yüzde sekseni hamile haliyle posta açan kişi de benim ben de hamileyim bu şekilde Sert konuşmak yerine tavsiye vermenizi tavsiye ederim Aksi takdirde tavsiye veremiyorsanız bir tavsiyeniz yoksa veya Bir öneriniz yoksa postumdan çıkabilirsiniz teşekkürler