DefneninAnnesi07 kusura bakma canim seni de merakta bıraktım düşüncen için ayrıca teşekkür ederim 🙏💜 nst de sancı vardi ama doğum sancısı değil dedi bebek biraz aşağıda dedi alttan muayene etti düşük önleyici igne vurdular her ihtimale karşı idrar verdim dinleniyorum şuan hastanedeyiz takip edicekler 🥺 inşallah bir sorun olmaz🤲