Zeynepppppp
Zeynepppppp 5 haftalık hamileydim sözde oturduğum şehirde en iyi doktora gitmiştim bana kalp atışı ve hareketlilik yok 3 gün daha bekleyelim eğer duymazsak kürtaj dedi. O kadar üzüldüm ağladım ki başka doktorlar araştırdım arkadaşlarıma sordum kaç hafta da duyduklarını 10. Haftada bile duyan olmuş ve ben arkadaş tavsiyesi ile başka doktora gittim doktorum 5 haftalık için kalp atışı çok erken karar veremem dedi 2 hafta sonra gel bakalım eğer iki hafta sonra da atmazsa 10. Haftaya kadar bekleriz belki geç döllenmiştir dedi. Çok şükür bugün bebeğimin kalp atışını duydum. İyi ki o doktora inanıp güvenip kürtaj olmamışım. Doktorum yeni yeni atmaya başladığını söyledi kalp atışının. Yani ben 3 gün sonra gitmiş olsaydım bile yine atmayacaktı ve beni kürtaj edecekti.