Zeynepppppp Ben ilk 5 haftlıkken öğrendm hamileliğimi km tahliliyle doktor ultrasonda kalp atışı görmedi snra bni başka bi doktora gönderdi daha büyük bi ultrason cihazında bakıldı yine görülmedi ve kendi doktorum bunun üzerine boş bi gebelik bu o yüzden kürtaj olman lazım dedi. Tabi birer haft arayla oldu bu iki muayene. Daha ilk hamileliğimde böyle bişe olnca resmen dünya başıma yıkıldı dokunsalar ağlayacaktım. Doktor gel son bi kez daha bakalım dedi yine göremedi tam herşey bitti diodum bi mucize oldu iğne başı gibi bi ışık yanıp sönmeye başladı ekranda ve doktor son anda gördü bunu işte burdaymış bebeğimiz dedi o an dünyalar bnm oldu