Berivan_bayar65 Benim zor bir doğum olmuştu detaya girmek istemiyorum ama bağırmak beni ve bebeği yoracakti Dr geldi sancin gözüküyor nst de ama sesin çıkmıyor dedi dedim kendimi yormicam sizi de uzmucem annem bile hala der yüzün gözün morardı korktum ama sesin çıkmadı bakıyorum bizim filmler dizilerde doğum yapanlar çığlık çığlığa yerde sürünüyor TLC diye bı kanal vardı o dönem onu izlerdim şuan var mı o program bilmiyorum ama yabancılar sancı açılma anında makyaj yapıp çocukları için yarışmaya katılıyordu son ana kadar hayat iyiler nefes tekniği denedim ben acıyı otelemek için netten araştırın onun faydasını çok gördüm sakince ebelere de belirtirsin ilk doğumum ne yapicam bilmiyorum siz beni yönlendirirseniz sevinirim diyin 😉 ben şuan hem devlete hem özele girmeye çalışıyorum geçen devletteki Dr a sırf eşim doğuma girsin foto çekelim diye özele gitmeyi düşündüm dedim Dr sırf bunun için gideceksen eşini almam yasak ama sen böyle tatlı rica edersen herkes senin fotografini çeker onun için gitme dedi ben girersem zAten sorun değil girmezsem de benim istediğimi söylersin ebelerimiz çeker dedi