hirahamza65 Merhaba kızlar 19 gün önce normal doğum yaptım ama burayı bir türlü bırakamadım merak ettiğiniz sorular varsa seve seve cevaplarım 🥰💞💞💞
Berivan_bayar65 hirahamza65 doğumunu nereden yaptın devlet mi özelmi dogumun nasıl gecti sana iyi davrandılar mı
Esra1509 hirahamza65 tebrik ederim, sağlıkla buyusun ınsaşlah. benımde 39+3 bugun dr gttık ama hala doğum kanalına yerlesmemıs, ben normal ıstıyorum ama bu saatten sonra kanala gırer mı dersınız:()
Berivan_bayar65 hirahamza65 sana kötü davranmadılar dimi normalde devlet kötü davranıyor diyorlar bende korkuyorum valla
hirahamza65 Cylncyln_01 40+3 tüm canim cok hareketliydim merdiven inip cikiyordum ve hamileligimin basindan beri iliskiye ara. Vermedim onunda etkisi oldu diye düsünüyorum
hirahamza65 Cylncyln_01 birsey soylemek istiyorum ilk dogumum olmasina ragmen cok kolay gecti 8 saatte suni sancisiz dogurdum
Cylncyln_01 hirahamza65 Benim gelmez sanırım ilişki olmasına rağmen sizin 40 +3 lerde geldi ben hamileliğin boyunca 2 3 defa birliktelik oldu başka olmadi ama normalde de ben hareketli biriyim
Beyzamom hirahamza65 bisey sormak istiyorum gebelikte erkek korunmalı ilişkimi yapmasi lazim. Kimileri erkegin sıvısının tehlikeli oldugunu diyor kimisi iyi oldugunu diyor
Susamtanem2 Berivan_bayar65 Bende devlette yaptım 3 sene önce bağırıp cagirmadim Dr ve ebelere düzgün iletişim kurmaya çalıştım ikinirken bile siz nasıl derseniz öyle yapacağım beni yönlendirin diye rica ettim tek bir kötü davranış görmedim karşınızdaki de insan ve birsuru kişi ile muhattap oluyorlar biraz anlasyili olursak kimse durduk yere kalp kırmaz diue düşünüyorum ve unutmayın tatlı dil yılanı bile deliginden çıkarır demişler
hirahamza65 Cylncyln_01 kendini öyle düşüncelere sokma canım allah büyüktür bir avazda kurtulursun ınsallah
Cylncyln_01 hirahamza65 Amin canım inş sürekli hareket halindeyim yürüyorum squat yapıyorum 40 a doğru gidince korkuyorum şuan herşey normal dogumu gösteriyor ama nisan yada suyum gelmezse ne yaparım bilemiyorum
Beyazmelekkk hirahamza65 canım bende 35 haftadayim normal doğum istiyorum bebek baş geliş normal doguma çok müsait dedi dr bugün. Fakat hamilelikten bu yana hiçbir ilişkimiz olmadı. 40 i çok beklemeden olması için acaba korunmasız ilişki olsa bişey olur mu ? Korunmasiszdan kasıt içeriye bırakma mi oluyor nasıl oluyor :(
Berivan_bayar65 Susamtanem2 vay be cok güzel konustun agzına saglık bakalım eger ben devlete yaparsam senin dediklerini mutlaka yapacam bilgi verdiğin için cok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️🙏