gzdenaki Gastric bypass oldum ve değiştirdiğim 7. Doktorda bu konuda bilgili ve gebelikte insanın merakını gidermeyi seven bir doktora kavuştum.Kullandığım haplar midemi yakıyordu zaten şimdi gebeliğin ilerlemesiyle her şey yakar oldu.Belki sizin de vitaminlerden yanıyordur.Şimdiki doktorum bana da bir çok vitamini bıraktırttı,doğalını ye diyor ama mide yanması konusunda gaviscon aldım.Tadı biraz kötü geliyor bana ama 1-2 dakikada yanmayı dindiriyor.İyi ki almışım dedim.