QOH Hilmus Doktorum rennie ya da gaviscon kullan bebeğe bir zararı yok demişti.Gaviscon kullanıyorum yandığında bir yudum içiyorum.Benim midem her şeyde normalde yanar operasyon geçirdiğim için,haplar yediklerim derken hamilelikte çok sıkıntı yaşıyorum.
gzdenaki QOH midenizden ne operasyonu gecirdiniz? Ben 6 haftalik hamileyim, 1 haftadir mide yanmasi ve ağrısından bir can alip bir can veriyorum resmen. Doktorum mide koruyucu kullanimimi biraktirdi, zorunda kalmadikca ilac kullanma dedi.
QOH gzdenaki Gastric bypass oldum ve değiştirdiğim 7. Doktorda bu konuda bilgili ve gebelikte insanın merakını gidermeyi seven bir doktora kavuştum.Kullandığım haplar midemi yakıyordu zaten şimdi gebeliğin ilerlemesiyle her şey yakar oldu.Belki sizin de vitaminlerden yanıyordur.Şimdiki doktorum bana da bir çok vitamini bıraktırttı,doğalını ye diyor ama mide yanması konusunda gaviscon aldım.Tadı biraz kötü geliyor bana ama 1-2 dakikada yanmayı dindiriyor.İyi ki almışım dedim.
Mom54544 Hilmus Süt geçmezse salatalık oda kar etmezse bı kaşık rennie şurup atıyorum kesiyo 😂 Doktorum önermişti rennie şurubu
DeryaMirac Hilmus bana çekirdek ve leblebi yemek de iyi geliyordu sütün yanında ama sonunda ilaç aldım çünkü çok fenaydım 😪😪
DeryaMirac Hilmus Allah razı olsun canım ben doğum yaptım çoktan ama o mide yanmasını unutamıyorum darısı senin başına 🤲
birprensesvebirprensannesi Hilmus Valla canım buna kesin bir çözüm bulursan bana da söyle 3 haftadır yemeklerden tiksindim 32. Haftamdayım ve ne yesem 5 dakika sonra cayır cayır yanıyor midem🤦
Hilmus birprensesvebirprensannesi evde inanin neler yapcağımi şaşırdım süt soda leblebi kaysi allahım yardımcımız olsun
birprensesvebirprensannesi Hilmus Ohoooo bende ekmek süt gaviscon talcid kendimi yerlere atıyorum resmen ağzımda hep acı tat yav yukarı geliyorsun bari çıkar dimi geri niye gidiyorsun 😅
Hilmus birprensesvebirprensannesi diyorum acaba baya çokmu saçı olucak dogdugunda toka mi takacağım 🤣🤣
Yumurcakk Hilmus sakın dar giyme südyenşn kesinlikle cok rahat olsun hatta mümkünse evde takma bol temiz hava al stres aşırı artırıyor acı baharat vs yeme ..yemek yedikten sonra hemen uzatma gecer benım miğdemde berabttı gecti
Yumurcakk Hilmus geçer çok berbat biliyorum ben öesela pubg oynuyorum dahada artırıyor stresi sevmio gecmıs olsun tatlım😘