Sevcan34 Deniz0512 dikkat et ilaçlarını düzenli kullan hiç bırakma ben hala kullanıyorum riskliyiz maalesef🥺
Deniz0512 Sevcan34 bugün yine oldu kanamam gittim şükür bişey yok 7.haftadayız kalbinide duydum kanamada normalmış herkeste farklı oluyormuş 🥰🥰
Sevcan34 Deniz0512 allah allah kanama normal değil diye biliyorum risk teşkil ediyo aman olmasın rabbim korusun yavrularımızı inşallah cnm
Deniz0512 Sevcan34 ya dedi ki adet olamıyoruz ya ondan da kaynaklıyormuş şükür herşey yolunda şuan 🥰🙏🏻
Deniz0512 Sevcan34 merhaba Protestan kullanan varmı aranızda ve felaket bi baş dönmesi yapıyormu sizde de ?🙄
Sevcan34 Deniz0512 ben kullanıyorum ağızdan aldığımda yapıyor evet genelde herkeste oluyo ama ben bu yüzden fitil olarak kullanıyorum hem daha etkili 😊
esratpl FatmaSena ayın 26’sında 36 çıkmıştı. Aradan 5-6 gün geçti 2500 çıktı. Belirli aralıklarla kan verip yükselişini takip edin. Sağlıklı gebelikte 2 günde ikiye katlanıyor.