Aynı şeyi ben de yaşadım malesef. Kese oluşmuştu ama beklenen seviyede büyüme göstermiyordu. Kanamam hiç bir şeyim olmadı. Doktor bile çok şaşırmıştı. Ama sonunda kürtajla almak zorunda kaldı. Umarım sizin için de hayırlısı olur. Gerçekten çok zor bir durum.