elisa123. 22 haftalığım yasaktı bayramdı derken ilk dozu bugün vuruldum ikinci doza önümüzdeki ayın 20 si dedi vurulurken hiç acı hissetmedim anlamadım bile ama vurulduktan sonra hafif yanma oldu birazda ağrı hala ağrıyor çok şükür şişlik falan yok ağrı gitsin diye buz koyuyorlar ben koymadım belki ondan çok ağrıdı😂
Okadar dert edilecek bişey değil bence herkes kolumu kaldıramazdım falan dedi bana ama bünyeyle alakalı bence sağlık olsun herşey evlatlarımız için❤