elisa123 Kızlar Yarın 18 haftalık olacaz Allah’ın izniyle Az önce saglık ocagı ebemiz mesaj atı Aşı olmam lazımmış bana erken gibi geldi sizler kaçıncı haftada oldunuz 🥰
Nur000 elisa123 benimde ilk doz icin18 haftalikken çağırdılar ama 19 da gidip vuruldum. 2. Dozumuda 24 haftalikken vuruldum
Emregizem elisa123 canım 17 18 19 20 bu haftalarda normal dedi bana da sağlık ocağındanki ebe bu ayın 24ünde bende olucam yani haftaya pazartesi günü 18 olucaz
Lorthavva elisa123 benim Doktorum çocuğun hareketlerini hissettikten sonra ol demişti .nitekim 20 haftalıkken olmuştum
elisa123 Emregizem Netten baktım 18 haftada oluyor ama cevremdeki insanlar burda gördüm kadr 20 hafta da vuruluyor ya kafam karıştı
elisa123 Lorthavva bnm ilk gebelik oldugu icin daha hissetmiorum bebeği doktorumla aşı konusu aramızda geçmedi kafam karıştı 🤔
iremcandir9 elisa123 elisa123 Ben hiç vurulmadım. Sağlık ocağından Aradılar ama doktorum gerek görmediği için vurulmadım. Ama bildiğim kadarıyla 18-22 haftalar arasında vuruluyor.