Sirius0 o hafta zor geçti birAzcık.. çok kasılmalarım oldu karnım çok sertleşti.. normalde sürekli yürüyen ben 2 adımda kalıyordum öyle kasıklarımda çok baskı yapıyordu.. şimdi geçti şükür o kadar değil ama eskisi gibi değilim zorluyor döndüğünden beri