Melike-ygt1 geçmiş gitmiş olsun Melike hanım 🙏🏻 Sizi korkutmak istemiyorum ama hemen başka bir doktora daha görünün bence .. 13. Haftamda rahim ağzı 30 mm diye serklaj oldum 26. Haftadayım geçen hafta dikişli olmama rağmen rahim ağzı 12mm düşmüş acil tekrar ikinci serklaj oldum .. üzerine düşülmesi gerekilen bi konu hiç bir yere gidemeseniz de rahim ağzını normale döndürecek en önemli şey kalkmadan ytmak bol ıstirahat . Tekrar geçmiş olsun. Üzülüp kafaya takınca bebekler de üzülüyor çare bulalım inş derdi veren dermanını da verir 💐🙏🏻