Melike-ygt1 benimde var 25 yada 26 haftaliktim ilac falanda vermediler bastan her hafta fakultye kontrole gittim ve bi haftada 27den 18e dustgu icin yatirdilar hastahneye bi de sancimda çıkmıştı, 4 gece yattim ve 33mm ile ciktim ilac verdiler kalkma dediler bayramdan once gene 25e inmişti cuma kontrolum var buyuk ihtimal gene yatirirlar diye düşünüyorum ve boyle ugrasirken 31+5i gördük, sikma kendini rabbim neyi nasip ettiyse o olur belki bizimde imtihanimiz bu 🤷♀️