leyla_ok Ezgizeynep430 Özele gidiyorum.Gittigim hastanede yapıyorlar.Muhtemelen her özel yapıyordur ama yine de bir sorun düşünürseniz ve doktorunuzla konuşun.Benim doktorum burada yaptırabilirsin demişti.Ücreti ne kadar bilmiyorum.
Mucizemm02 Aysobaciniz benide aramadılar ama ben ilk gebeliğimden tecrübeli olduğum için 22.haftada gidip aşı için geldim demiştim 😁
Reyhandmrl Aysobaciniz benim bugün oldu ilk aşım yapıldı . 21 haftam bitti bir ay sonra ikinci olacağım .
bitanembugram Aysobaciniz 17 de ilk 24 de ikinci aşıyı oldum arayıp onlar hatırlattı rutin kontrolleri de yaptılar kan verme idrar tahlili gibi
MercimekveAnnesi16 Aysobaciniz ben en son 11 haftada gittim doktora randevu da alamıyorum önümüzde ki haftada alamazsam 7sine kadar gitmicem valla para konusundan sıkışırız çünkü
Meral53 Aysobaciniz aslında bir hafta önceydi ama covid geçirdiğim için bir hafta ileri tarihe erteledik
milla-s Aysobaciniz bugün 20.haftam bitti ve aşı oldum. Bazen aramayabiliyorlar, gidip siz de bi sorun isterseniz. 24 biraz geç diye biliyorum doktorumun dediğine göre ikinci dozu o civarlarda olmak gerekiyormuş.
Sulekrtk Benim 18. Haftamda aradilar hem aclik kan şekerime baktılar hem aşımı yapti hemde kucuk bir cihazla bebegimin kalp atisini dinledi.