Merhaba güzel Anneler ❣️
Ben 20+3 haftalık hamileyim, ilk gebeliğim.
bugün aile hekimliğinden aradılar rutin kontrol için gelin diye aşı için mi dedim hayır dedi hemşire 24. Haftadan sonra gibi bir şey söyledi.
benim bildiğim 20-21. Haftalarda yapılıyor acaba yanlış mı biliyorum. Sizler ne zman oldunuz ? Ve ne hangi haftalarda yapılıyor.