Esmakucuk Sleepy naturalde 1 ve 2 numara güzeldi ama 3 ten sonra kesinlikle bozuyor. Çevremde aynı fikirde olan çok arkadaşım var. En son baby turco kullandım, çok memnun kaldım ben. Goon da güzel ama marletlerde satılmıyor pek
Asmunikal Esmakucuk Evet goon da güzel. Aniden lazım olursa elimin altında olmaz diye ona bakmıyorum.
Efeela Asmunikal benim son 6 günüm kaldı 😍 ilk çocuğum da küçük doğduğu için bu da öyle olur diye düşünmüştüm yanılmadım şu an 3100gr. Kararsızsanız iki paket 1 numara alın iki üç paket de 2 numaradan alın doğumdan sonra 2 büyük gelirse tekrar 1 alırsınız kalmaz elinizde.
Efeela Asmunikal Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah hepimizi 🤲🏼🌸 Benim de ikinci ama korku aynı değişmiyor 🤭 Kendimizi bu kadar insan nasıl doğumu nasıl yapıyor, ben de pekala yapabilirim diye motive edelim😍😇 Rabbim hepimize kolaylık versin. Evlatlarımızı sağ Salim kucağınıza alalım🤲🏼🤲🏼
Melek0205 Sleepy natural kullandım oğluma hep şimdi ikinci oğlumada ondan aldım her markadan birer paket denemiştim de ama sleepy en iyisi 😊