Asmunikal ben sleepy alicam nasipse. Oğlumda sleepy kullandım ve hala kullanıyorum bezi bırakmadık memnunum. Kizimdada aynen devam 👌 aslında pek bize kalmıyor bebisin cildine bağlı biraz. Ben oğlumda canbebe aldım tahriş etti, prima aldım hem tahriş etti hem pişik oldu, en son sleepy okey