Gmz93 bende aynı şekildeyim hamileliğimin ilk ayları kayınvalidem ve eşim yüzünden çok sıkıntı çektim şuan biraz duruldu ortalık ama sürekli aklıma o anlar geliyor bana söylenenler yapılanlar aileme söylenenler evde sürekli ağlıyorum kaldıramıyorum her şey zoruma gidiyor.