Gmz93 bununla ilgili olarak bi yardim alman lazım bence canim. Nedensiz yere sürekli ağlamak, yemek yememek,huzursuzluk vb. Bazı şeyler hamile depresyonu olarak geçiyormuş ve dikkat edilmesi lazimmis. Doğumdan sonra geçer deyip ertelenmemeliymis. Int. Bi arastir istersen.