Ftm_08_61 depend kullandım ilk bir kaç gün . Çok rahattı külot gibi giyiliyor zaten kullanımı kolay. Hasta bezleri büyük ve kalın oluyor. Çocuk bezi takanlarda var ama önermiyorum onları kullanımı zor olur. Depend büyük kolaylık indirimli olduğu dönem 2 paket alın koyun kenara. Kanama çok oluyor normal pede 1 hafta sonra geçtim.