P0ncik aynen siz tok gidin. Valla açıkçası doktor bana o an açmisin dedi kıpırda biraz diyince ben endişe duymuştum. Çıkar çıkmaz hemen doktoruma gittim. Durumu anlattım dedim bebek kıpırdamadı sanırım sizde bakın lütfen dedim baktı o an şükür iyi dedi hatta ❤️ sesini de açtı içim rahatladı.
BEnde detaylı ugs gidince 😀 bi kaç çikolata yiyip gidiyim diyorum 😀