P0ncik banada tok aç farketmez demişlerdi .
Ama sen gitmeden önce tok git ve ultrasona girmeden önce çikolata ye :) 15-20 dk önceden
ben kahvaltı yapıp gitmiştim . Perinotoloji doktoru açmi geldin dedi yok sabah kahvaltı yaptım dedi. Sanırım bebek uyuyordu o sıra bana sağa sola dön kıpırda biraz dedi yattıgım yerde 2 -3 kere sağa sola döndüm.
Aç tok fark etmiyor ama bence tok gidilse daha uygun . Birde çikolata ve su iç :)