Oozgn Mihriiiii bende kararsızım emzik alıp almamakta çevremdeki her kullananların çocuklarınin damaklari bozuk dişleri öne doğru. Oğlum hiç almadı emziği şimdi ne yapsam kızıma bilemiyorum
Denizcyc Bazı doktorlar en azından ilk bir ay emzik vermeyin anne ve bebek arasındaki bağ oluşsun meme reddi olmasın diyor. Hatta bu konularda Dr. Osman Gönülal’ın youtubeda videoları var. Detaylıca birçok konuyu anlatıyor. İsterseniz izleyin😊
Zeyneplena34 Mihriiiii Benim ilk kizima normal bir emzik almistik pek de bilgim yoktu açıkcasi. Asla tutmadi. Bizde bu kizimda philips avent emzik ve biberon aldik. İnsallah tutar. Birde bulunsun diyerekten chicco da aldik. Yeter ki tutsun 🤭😂
LimonCocuk Mihriiiii bizim çocuk doktorumuz “emzige sıcak bakıyorum, anneye yardımcı oluyor, bebeğin emme refleksini güçlendiriyor,uykuda ani bebek ölümlerinin önüne geçiyor AMA 40 günden sonra yani bebek anne memesine alıştıktan sonra verilmeli” demişti 🍋
MDT Mihriiiii kolaylık yapayım derken zorluk çıkarabilirsiniz.bebeğiniz memenizi emmek istemeyebilir. Şimdi burda ahkam kesmek istemem ama özellikle ilk 1 ay emzik biberon vs vermemek lazım bebeklere. Bı konuyu iyi araştırmanızı tavsiye ederim