Mihriiiii Bana çok yararı oldu ama kıızm beni hiç tutmadı bir hafta yoğun bakımda kaldığı süreçte vermişlerdi lavaboya gideceğim zaman veriyorum gidip geliyorum yoksa ağlıyor gece uyuyacağım zaman veriyorum çabuk dalıyor ben direk wee baby aldım pahalı bir Emzik almadım eğer tutmazsa alırım diye düşündüm